ماشینری

ماشینری

ماشینری

ماشینری

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در راستای تأمین، ارتقاء و کسب رضایتمندی مصرف‌کنندگانِ محصولات کیوسرا، اصول مشتری‌مداری را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است. اگرچه نمایندگی کیوسرا در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش محصولات کیوسرا فعالیت دارد اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر تعمیر و ارائه‌ی خدمات پس از فروش محصولات کیوسرا می‌باشد. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایتمندی مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی کیوسرا در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشند که به هر دلیل ممکن است در محصولات کیوسرا ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبری نظیر کیوسرا مطرح شده‌اند.

کارشناسان حاضر در نمایندگی کیوسرا قادر به رفع تمامی عیوب و اشکالات ایجاد شده در محصولات کیوسرا می‌باشند؛ در صورت بروز اشکال در عملکرد هریک از محصولات این شرکت نظیر پرینتر، دستگاه‌های الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی، قطعات نیمه‌رسانا، سیستم‌های تصویربرداری دیجیتال و … می‌توانید با حضور در نمایندگی کیوسرا نسبت به رفع و حل مشکل دستگاه خود اقدام نمایید.

همچنین در صورتی که به هردلیل قادر به جابجایی دستگاه و حضور در نمایندگی کیوسرا نمی‌باشید می‌توانید از سرویس «تعمیر در محل» نمایندگی کیوسرا بهره‌مند گردید. با بهره‌مندی از این سیستم، کارشناس تعمیر در محل و آدرس ذکر شده از سوی شما –با انجام هماهنگی‌های قبلی- حضور یافته و تمامی خدمات مورد نیاز جهت ترمیم و تعمیر را عرضه می‌دارد.


واحدهای تخصصی تعمیرات کیوسرا

 

 از جمله خدمات تخصصی نمایندگی کیوسرا می باشد.  تعمیرات کیوسرا، در سه بخش مجزا شامل؛ تعمیرات دستگاه فتوکپی کیوسرا و تعمیرات پرینتر کیوسرا انجام می گردد. نمایندگی کیوسرا جهت ارائه ی هرچه بهتر خدمات خود، به سازماندهی کارگاه های جداگانه، جهت تعمیرات هر یک از این سه محصول پرداخته است. همچنین لوازم وتجهیزات لازم برای تعمیر هر یک از این محصولات تهیه شده و ازکارشناسان زبده و متخصص در تعمیر این محصولات بهره گرفته ایم. مرکز تعمیرات کیوسرا سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ی خدمات پس از فروش محصولات کیوسرا آغاز کرده است.

این مرکز عمده‌ی تمرکز خود را بر تعمیر و ترمیم دستگاه فتوکپی و پرینتر کیوسرا نهاده است. خدمات مرکز تعمیرات کیوسرا در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می گردد . در هر صفحه خدمات مرتبط با واحد مورد نظر شرح داده شده است. جهت آشنایی با خدمات نمایندگی کیوسرا و واحدهای تخصصی تعمیرات کیوسرا  وارد لینک مربوط به آن شوید.


 جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز کیوسرا

از دیگر خدمات نمایندگی کیوسرا معرفی محصولات مختلف کیوسرا همزمان با ارائه ی آن ها به بازار می باشد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی در هریک از دستگاه‌های کیوسرا ، می‌بایست این دستگاه‌ها تنها در مراکز مجاز تعمیر و بازیابی گردند. این هشدار از آن‌روست که مشاهده شده، برخی از تعمیرات انجام گرفته در مراکز غیرمجاز منجر به خرابی کامل دستگاه گردیده و امکان تعمیر آن را به طور کلی از میان برده است.

مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجاز، قطعات دستگاه‌های کیوسرا بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که گاهاً نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است.

به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز بسپارید. جهت آشنایی با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات کیوسرا در این بخش با ما همراه باشید. متخصصین نمایندگی کیوسرا سعی دارند جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز کیوسرا  را به کاربران معرفی نمایند.


 اخبار مرکز تخصصی کیوسرا

در این قسمت تازه ترین اخبار نمایندگی کیوسرا به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید. اخبار این قسمت توسط کارشناسان تولید محتوا گردآوری شده و دراین بخش بارگذاری خواهدشد.شما کاربران گرامی می توانید از طریق مراجعه به این بخش از آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با کیوسرا اطلاع یابید. نمایندگی کیوسرا   تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ماشین های اداری کیوسرا  از جمله تعمیرات  دستگاه کپی و پرینتر را  به صورت تخصصی انجام می دهد.

سطح بالای سازگاری تجهیزات این مرکز با فرآیند تعمیرات کیوسرا سبب گشته تا اکثر دستگاه های تعمیر شده به دست کارشناسان این مجموعه، با کیفیت بالا به عملکرد خود ادامه دهند. شما کابران گرامی می توانید جهت آشنایی با فرآیندهای تعمیر در این مرکز و آشنایی با جدیدترین اخبار و مطالب این حوزه به بخش زیر مراجعه نمایید. متخصصین تعمیرات کیوسرا در این بخش اخبار مرکز تخصصی کیوسرا در اختیار کاربران گرامی قرار خواهند داد.


مقالات تعمیرگاه تخصصی کیوسرا

از جمله خدمات تعمیرگاه تخصصی کیوسرا ارائه ی مقالات به کاربران گرامی می باشد. مقالات توسط کارشناسان نمایندگی کیوسرا بررسی و تحلیل شده و سپس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت . آنچه که در گزینش مقالات اهمیت بسیاری دارد کاربردی  و مفید بودن آن می باشد. کارشناسان نمایندگی کیوسرا در کنفرانس های ملی و بین المللی حضور یافته و در این بخش دانش خود را در اختیار کاربران کیوسرا قرار خواهند داد .

توصیه می کنیم جهت افزودن اطلاعات و دانش خود این بخش را مطالعه نمایید. بالارفتن اطلاعات شما در ارتباط با محصولات مختلف کیوسرا موجب خواهد گشت ، ضمن آموختن شیوه های درست استفاده از محصول ، در هنگام بروز مشکل در دستگاه که عکس العمل صحیح داشته باشید. عکس العمل صحیح موجب خواهد گشت دستگاه شما از آسیب هایی که در اثر اقدامات ناشیه کاربران ناآگاه ایجاد می گردد در امان بماند . جهت مطالعه مقالات تعمیرگاه تخصصی کیوسرا  در این بخش ما را همراهی نمایید.


سوالات متداول تعمیرات تخصصی کیوسرا

پاسخگویی به پرسش های متداول کاربران ماشین های اداری کیوسرا با توجه به تقاضاهای متعدد کاربران در برنامه ی این مرکز قرار گرفته است. کارشناسان پس از بررسی پرسش های مطرح شده کاربردی ترین و پرتکرار ترین پرسش ها را برگزیده و پاسخ  خواهند داد. همچنین خدمات مشاوره در محل از جمله خدماتی است که نمایندگی کیوسرا جهت رفاه حال کاربران گرامی در نظر گرفته است.

صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت مرکز کیوسرا در امر خدمات‌رسانی گشته است. از سویی دیگر مدیریتِ نمایندگی کیوسرا ، همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و همواره پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. متخصصین تعمیرات کیوسرا در این بخش  مطالعه ی سوالات متداول  تعمیرات تخصصی کیوسرا به کاربران کیوسرا توصیه می نماییم.


برخی از خدمات نمایندگی کیوسرا بدین شرح است :

  • تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های کیوسرا و قطعات یدکی اصلی
  • ارائه ی خدمات نصب، راه‌اندازی و گارانتی تعمیرات کیوسرا
  • سرویس و تعمیر تمامی دستگاه‌های کیوسرا
  • مشاوره و راهنمایی جهت خرید و یا تعمیر هر یک از محصولات کیوسرا
  • عقد قراردادهای سرویس و نگهداری محصولات کیوسرا با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف
  • تعویض و تعمیر برد محصولات جهت تعمیرات کیوسرا
  • تعمیرات موبایل‌های کیوسرا
  • تعمیرات کیوسرا ازجمله : تعمیر و ترمیم لوازم جانبی موبایل‌‌های کیوسرا
  • خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا در نمایندگی کیوسرا
  • تعمیرات کیوسرا از جمله : تعمیرات تبلت کیوسرا


مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران ، خدمات تخصصی تعمیر و فروش انواع دستگاه های الکترونیک را به عهده دارد . این مرکز سال هاست  به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح می باشد. از جمله دلایل موفقییت این مجموعه می توان به اعتماد کاربران و رضایت آنان از خدمات ارائه شده توسط پرسنل مرکز سخت افزار ایران اشاره نمود.

این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . مرکز سخت افزار ایران طی سالیان متمادی در تعمیر انواع لوازم الکترونیکی از جمله ؛ موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی ، تلویزیون و… فعالیت داشته و حسن نیت در ارائه ی خدمات و احترام به حقوق مشتریان اثبات نموده است.

مرکز سخت افزار ایران در جهت بالابردن سطح کیفی خدمات ، جهت تعمیر محصولات مختلف برندها از متخصصین تعمیر همان محصولات بهره می گیرد. همچنین متخصصین پس از آنالیزها و آزمون های متعدد جهت مرکز می شوند . به عنوان مثال ؛ تعمیر موبایل فقط توسط متخصصین تعمیرموبایل انجام می شود که علاوه بر داشتن سال ها تجربه در زمینه ی تعمیرات موبایل ، دوره های فوق تخصصی لازم را نیز گذرانده اند .

علاوه بر این ؛ در این مرکز خدمات هر یک از برندها به متخصصین مربوط به همان برند سپرده می شود که تسلط کامل به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را دارند . لذا با آسایش خاطر از انجام تعمیراتی بدون بازگشت و استفاده از قطعات اورجینال ، می توانید تعمیرات دستگاه خود را به مرکز سخت افزار ایران بسپارید.


نمایندگی کیوسرا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.