ماشینری

ماشینری

ماشینری

ماشینری

تعمیرات یو پی اس

تعمیرات یو پی اس   آلجا یکی از انبوه خدمات نمایندگی تعمیرات یو پی اس است. آلجا یا همان شرکت لوازم جانبی الکترونیک و صنعت روز، یکی از بهترین و پرطرفدار ترین کمپانی های تولید کننده یو پی اس است. این شرکت با هدف تامین تجهیزات جانبی مورد نیاز صنایع کشور تاسیس شد، اما با تلاش و همت بی وقفه خود موفق شده است در زمینه تجهیزات برق بدون وقفه (UPS)، تثبیت کننده ولتاژ (stabilizer) و باتری و سایر تجهیزات مرتبط فعالیت خود را گسترش دهد. در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و هر روز بیش از روز گذشته موفقیت های بسیاری را کسب نموده است. این شرکت بهترین تکنولوژی های روز دنیا را از کشورهای صاحب نام در زمینه فناوری یو پی اس اخذ کرده و در تولیدات خود استفاده می کند.

تعمیرات یو پی اس - تعمیرات یو پی اس آلجا

چگونگی تعمیرات یو پی اس آلجا

برای اجرای بهترین و تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات یو پی اس آلجا باید بدانید که یو پی اس های آلجا در سه دسته آنلاین، آفلاین و اینتر اکتیو تولید می شوند؛ هر کدام دارای سیستم های مختلفی هستند و از مدارهای منحصر به فردی تشکیل شده اند. یو پی اس های آلجا نیز مانند یو پی اس های سایر برندها پس از گذشت مدت زمانی خاص و با استفاده های مکرر دچار اختلال و مشکلاتی خواهند شد، در نتیجه این اختلالات قدرت و قابلیت اولیه خود را از دست می دهند و نیازمند مرکزی برای اجرای بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیرات یو پی اس آلجا هستند. UPS ، به جهت عملکرد چند جانبه ، بیشتر در معرض خراب شدن است و در صورت عدم سرویس و همچنین عدم تعمیر به موقع آن ، زودتر از آنچه که انتظارش را دارید دچار خرابی می شود. در ارتباط با این موضوع باید بسیار هوشمندانه عمل کنید.

موارد استفاده از یو پی اس آلجا

امروزه از یو پی اس آلجا  در صنایع مختلفی از جمله صنایع مخابراتی، الکترونیکی، نظامی، مراکز درمانی و صنایع پزشکی، IT و صنایع نفتی و … استفاده می شود. نگهداری صحیح از یو پی اس های آلجا و سرویس به موقع آن یک قدم موثر در به تاخیر انداختن روند فرسودگی باتری یو پی ای آلجا خواهد بود و نیاز به تعمیرات یو پی اس آلجا را محدود تر و معدود تر خواهد کرد.

تعریف کلی یو پی اس

یو پی اس یا ups یک منبع تغذیه الکترونیکی است که بدون وقفه و بدون مکث، انرژی الکترونیکی و برقی مورد نیاز یک مجموعه را تامین می کند. یو پی اس بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار می گیرد و در کنار اینکه برق شبکه را تنظیم و تثبیت می کند، مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می شود. این دستگاه منبع توان بدون وقفه ای است که با  استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می کند.

خدمات تعمیرات یو پی اس آلجا

با توجه به اینکه از یو پی اس آلجا در سطح وسیعی استفاده می شود، در مسیر اجرای تعمیرات یو پی اس آلجا از بهترین و متخصص ترین کارشناسان کمک گرفته ایم تا سلامت دستگاه های الکترونیکی شما کاربران عزیز تامین شود. از این رو می توانید عیب یابی، سرویس و تعمیر یو پی اس آلجای خود را به این واحد متخصص و معتبر واگذار کنید و نگران هیچ موضوعی نباشید؛

• تعویض و رفع مشکل ترانس
• رفع مشکلات ناشی از استفاده نادرست از باتری
• کالیبراسیون شارژر باتری
• بررسی دلایل عدم عملکرد UPS در حالت باتری
• بررسی دلایل عدم سوییچ بین برق شهر و باتری
• تاخیر و قطع لحظه ای ولتاژ هنگام سوییچ از برق شهر به باتری

• تعویض خازن های Ac
• تعویض قطعات برد از قبیل MOSFET و IGBT
• عیب یابی و تعمیر مدار PFC
• عیب یابی و تعمیر مدار INVERTER
• عیب یابی و تعمیر مدار SPS
• عیب یابی و تعمیر مدار BYPASS

 

منبع: ups.ir.center

تعمیرات یو پی اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.