ماشینری

ماشینری

ماشینری

ماشینری

تعمیر موبایل

تعمیر موبایل  و رفع اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاریِ آن، ادعای بسیاری از مراکزی است که در سطح شهر پراکنده‌اند. با نگاهی گذرا به بازارها و تعمیرگاه‌ های این حوزه، شما شاهد حضور گسترده ی تعمیرکاران موبایل و فعالان این حوزه خواهید بود. اما نکته ای که ما را به تفکر وامی دارد این است که ، آیا  تمامی این افراد و مراکز، مهارت لازم جهت تعمیر موبایل را به صورت اصولی و استاندارد دارا هستند؟

 متاسفانه بسیاری مراکز استاندارد های لازم جهت تعمیرات موبایل را ندارند.  آنچه در این میان حائز اهمیت بسیار است، توجه به انجام تعمیرات موبایل در یک مرکز مجاز و استاندارد است که اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را منطبق بر استانداردهای بین‌المللی رفع و حل نماید. عدم توجه به برخی عوامل، نظیرِ مجاز یا غیرمجاز بودنِ یک مرکز تعمیرات موبایل ، حضورِ کارشناسان کاربلد یا مبتدی، بهره‌مندی مرکز تعمیرات موبایل از ابزارآلات تخصصی یا قدیمی و مستهلک و مواردی از این دست ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری برای مراجعه ‌کننده در پی داشته باشد.

مراکز غیرمجاز تعمیرات موبایل ، غالباً تعهدی نسبت به تعمیرات انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیر موبایل  خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند. بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیر موبایل حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است.

خدمات تعمیر موبایل

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل

 

یکی از مهم ترین بخش های تعمیرات موبایل ، رفع مشکلات سخت افزاری این محصول است. گوشی های موبایل دارای قطعات و بخش های متعددی هستند. بروز آسیب در هریک از این قطعات می تواند تبعات بسیاری از جمله ایجاد اختلال در عملکرد این دستگاه داشته باشد. بررسی و ترمیم قطعاتی مثل باتری، هارد، قاب، گلس، ال سی دی، تاچ، میکروفن، اسپیکر، برد و … موبایل، نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی در زمینه تعمیر موبایل می باشد.

همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل، از تخصص و تجربه لازم برای ترمیم این قطعات برخوردار بوده و می توانند کلیه مشکلات سخت افزاری محصول مورد بحث را به شکل تخصصی برطرف نمایند. این تکنسین ها برای ارتقا سطح کیفی فرایند تعمیرات موبایل از ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته ای استفاده می کنند که دست آنها را برای انتخاب هریک از روش های تعمیراتی کاملا باز گذاشته است.

 


تعمیرات نرم افزاری موبایل

تعمیرات نرم افزاری موبایل ، دیگر فاز اجرایی فرایند تعمیرات موبایل است. نصب و فعال کردن آنتی ویروس، فلش کردن گوشی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات آنتن دهی، رفع مشکلات اتصال گوشی به اینترنت و مواردی از این دست، از جمله مهم ترین اقداماتی هستند که برای ترمیم نرم افزاری انجام می شود.

گفتنی است این عملیات باید توسط متخصصین مجرب it انجام شود، در غیر این صورت ممکن است اشتباهی صورت گرفته و موبایل مورد نظر دچار مشکلات جدی تری گردد. نمایندگی تعمیر موبایل با استخدام کادری مجرب و متخصص در تعمیرات موبایل و با استفاده از جدید ترین برنامه ها و متدهای تعمیراتی روز دنیا، تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیر نرم افزاری موبایل به کاربران ارائه می دهد.

 

 

مشخصات مرکز تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر مراکز متمایز می سازد. فارغ از مدارک و گواهینامه‌های موجود در یک مرکز تعمیرات موبایل ، مشاهده برخی عوامل می‌تواند قوت‌ قلبی برای اعتماد به آن مرکز باشد؛ برخی از این نشانه‌ها و عوامل عبارتند از :

  • کارشناسان فعال در  مرکز تعمیر موبایل مجرب و دارای مدارک بین‌المللی و فنی این کار هستند.
  •  مرکز مجاز  تعمیر موبایل  پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر را نیز بر اساس استانداردهای بین‌المللی در اختیار متخصصین خود قرار داده است.
  • نمایندگی تعمیر گوشی  حتی‌الامکان از تعویض قطعات دستگاه خودداری می ورزد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.
  • مرکز مجاز تعمیرات گوشی نسبت به تمامی خدمات ارائه شده متعهد بوده و خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر خویش را گارانتی و ضمانت نماید.
  • در یک مرکز مجاز، پیش از اقدام به تعمیرات موبایل -به‌ویژه اگر نیاز به تعویض برخی از قطعات دستگاه و یا اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری باشد- می‌بایست تمامی عملیات مورد نیاز به اطلاع مشتری رسانده شود و عملیات تعمیر پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه آغاز گردد.

 

نمایندگی موبایل و واحدهای تخصصی تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌های مصوب و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد. در مرکز تعمیرات موبایل قطعات و خدمات تخصصی با بهترین قیمت و گارانتی ارایه می‌گردد. بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ‌نظیر تاچ و ال‌سی‌دی، سوکت شارژ، قاب و درب پشت با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و این مرکز از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده به شدت خودداری می‌کند.

این امر تضمین‌کننده‌ی کیفیت گوشی شما بعد از تعمیر خواهد بود. مرکز سخت افزار ایران ، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای هموطنان گرامی، واحد تعمیرات تخصصی موبایل را با تیمی از باتجربه ترین , مهندسین و متخصصین تعمیرات تبلت و موبایل راه اندازی نموده است.

این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار موبایل و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه امورات تعمیرات موبایل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد. همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری مرکز سخت افزار ایران ،  با دارا بودن آرشیو کامل ،خدمات نرم افزاری موبایل شامل نصب رام و فلش انواع موبایل را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند . خدمات تعمیر موبایل در مرکز تعمیرات موبایل شامل تمامی برندها می شود. که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم. جهت آشنایی با خدمات هر واحد وارد صفحه ی مربوط به آن شوید.

 

مقالات  تعمیرات موبایل

دراین قسمت مقالات کاربردی در ارتباط  با موبایل ها، شیوه های مراقبت و نگه داری از آن ها و قطعات مختلف آن ها به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید. مقالات مرکز تعمیرات موبایل توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات موبایل انتخاب و بررسی می گردند.

ازین رو مطالعه ی آن برای کاربران تخصصی و عمومی موبایل ها مفید خواهد بود.  هدف نهایی مرکز تعمیرات موبایل ترمیم و تعمیر قطعات و اختلالات دستگاه می باشد و حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ خودداری می نماید.

اما در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، توجه داشته باشید که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی مطلوب برخوردار هستند و از قطعات اورجینال و اصل در تعمیر موبایل استفاده می گردد.

استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز تعمیر موبایل اتفاق می‌افتد؛ این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در موبایل خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز برای انجام تعمیرات موبایل بهتر است هوشمندانه عمل کرده و تنها به مراکز مجاز و معتبر تعمیرات موبایل مراجعه کنید. جهت مطالعه ی مقالات تعمیرگاه تخصصی موبایل در این بخش از مرکز تعمیر موبایل ما را همراهی کنید.

 

 

محصولات نمایندگی موبایل

با توجه به این که کمپانی های مختلف در تولید موبایل ها فعالیت دارند و هر روز با ورود تکنولوژی جدید در دنیای موبایل ها مواجه هستیم در این قسمت به معرفی مدل های مختلف موبایل ها و برندهای مختلف این محصولات می پردازیم . ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های موبایل در این قسمت در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. لذا کاربرانی که قصد خرید یک محصول جدید را دارند با مطالعه ی این قسمت با مشخصات محصول آشنا شده و انتخاب بهتر و درست تری خواهند داشت.

در صورتی که شما نیز یکی از کاربران موبایل‌ های موجود در بازار می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات موبایل از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌های سازنده صورت می‌پذیرد.

کارشناسان تعمیرات تخصصی موبایل با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از موبایل‌های معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. علاقه مندان به مطالعه ی ویژگی مدل های مختلف موبایل مطالعه این بخش را از دست ندهند. کارشناسان نمایندگی موبایل در این بخش جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز موبایل را در اختیار کابران گرامی قرار خواهند داد.

 

انواع برندهای تلفن همراه در جهان

 

مرکز تعمیرات موبایل در این بخش در نظر دارد جهت آشنایی شما کاربران گرامی با برندهای مختلف تلفن همراه ، به معرفی مختصری از آن ها بپردازد.

  • موبایل اچ تی سی : شرکت اچ تی سی از جمله شرکت هایی است که در سی سال اخیر ، در زمینه ی صنعت موبایل پیشرفت بسیاری داشته و خیلی سریع  به عنوان یکی از  غول های بازار موبایل  تبدیل شده است .
  • موبایل هوآوی :  کار اصلی شرکت هوآوی ساخت تلفن همراه و ایجاد شبکه از طریق مشارکت بود. این شرکت در سال 2006 به هواوی واگذار شد. هوآوی سومین برند بزرگ تولید کننده موبایل در جهان به شمار می رود.
  • موبایل سامسونگ : شرکت سامسونگ به طراحی و ساخت گوشی های همراه با مدل های متعدد معروف است . در سال 1988 اولین گوشی موبایل سامسونگ در تعدادی  محدودی تولید شد .
  • موبایل اپل : در سال 1988اپل آغازگر توسعه ی  وسیعی در تغییر نقش تلفن همراه بود. در این  سال اولین نسخه از تبلت pda وارد بازار شد . اوایل سال 2007، اولین آیفون توسط استیو جابز معرفی شد .
  • موبایل بلک بری : بلک بری نام یک شرکت تولید کننده ی تلفن همراه هوشمند است که مجهز به اینترنت و پست الکترونیکی می باشند . بلک بری 6230 و بلک بری 6720  از اولین گوشی های این برند هستند .
  • موبایل ال جی : در سال 1958 ال‌جی بانام گلداستار در کره تأسیس گردید . یکی از حوزه‌هایی که ال‌جی در سال‌های اخیر بر آن تمرکز داشته گوشی‌های هوشمند است .
  • موبایل نوکیا :  نوکیا قدیمی ترین شرکت در جهان می باشد که به تولید موبایل پرداخته است .  در سال 1984 ، اولین تلفن قابل حمل به نام Talkman Mobira با وزنی کمتر از 5 کیلوگرم  ارائه شدند .
  • موبایل ایسوس : شرکت ایسوس درسال 1990 کار خود را آغاز کرد .این کمپانی در سال 2006 برای اولین بار به سمت تولید اولین گوش های موبایل پیش رفت و موفق به ساخت اولین گوشی با برند ایسوس شد .
  • موبایل سونی : سال 2001 ، زمان ورود شرکت سونی به دنیای موبایل است . اولین گوشی اکسپریا سونی در اوایل سال 2008 معرفی و در اکتبر همان سال به بازار عرضه شد .
  • مایکروسافت : در سال 2014 مایکروسافت شرکت تولید تلفن همراه نوکیا را به مدت ده سال خریداری کرد و از اولین گوشی مستقل خود که برند نوکیا از آن حذف شده به نام لومیا 535 رونمایی کرد.
  • موبایل  موتورولا : Paul V. Galvin  در تاریخ  1928 با سرمایه گذاری در یک کارخانه در شیکاگو  کار خود را آغاز کرد . در اواخر سال 1980 موتورولا برای نخستین بار تلفن های سلولار را ساخت .
  • معرفی سایر برندهای تلفن همراه درمرکز تعمیرات موبایل : موبایل آلکاتل , موبایل زد تی ای  , موبایل کترپیلار , موبایل ویلی فاکس , موبایل لنوو , گوشی فلای , موبایل اسمارت , موبایل ایسر , موبایل جی ال ایکس , موبایل دل , موبایل دیمو , موبایل سونی اریکسون , موبایل گیگابایت , موبایل پرشتیژیو , موبایل آمازون , موبایل مارشال , موبایل هیوندای , موبایل وایو و …

 

منبع: tamirmobile.com

تعمیر موبایل


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.